ماجراجویی قفل در مسیر جنگل جامعه بریستول

Category: جهان زیبایی Comments: No comments

دبلیو

آیا یک کوهنورد مشتاق از راه دور در حین قفل کردن کلاه انجام می دهد؟ در مورد من ، برای جستجوی ماجراجویی نزدیکتر به خانه ، نقشه محلی سیستم عامل (صفحه نسبتاً کم استفاده شده OS155 Bristol and Bath) را جستجو کنید. با عبور از میادین کاملاً شهری آن ، من الماسهای سبز آشنا را که مسیری طولانی را مشخص می کند ، مشاهده کردم و در ادامه مسیر آن ، متوجه شدم که در اطراف شهر بریستول حلقه زده است.

با مدیریت اعتماد Forest of Avon ، مسیر جنگل 46 مایلی Community Forest در سال 1997 توسط یکی از افسران حق تقدم در منطقه طراحی شد. برنامه ریزی شده بود که شهرستانهایی را که قبلاً Avon (شهرهای بریستول ، South Gloucestershire ، Bath و North East Somerset و North Somerset) نامیده می شدند ، به هم پیوند دهد و مردم را به خارج از شهر به حومه اطراف تشویق کند.

این مسیر تقسیم بین روستا و شهر است ، به این معنی که برخلاف اکثر مسیرهای طولانی ، مسیری دور از درب ورودی شما را شامل نمی شود ، برای مقابله در بخشهای کوتاه بسیار مناسب است و از طریق حمل و نقل عمومی یا دوچرخه قابل دسترسی است. در حالی که قسمت اعظم آن در حاشیه نیمه شهری شهر قرار دارد ، اگر تا به حال مسیر دوچرخه سواری بریستول-بات را طی کرده اید ، از املاک اشتون دادگاه عبور کرده اید یا از پل معلق کلیفتون عبور کرده اید ، قدم در این مسیر گذاشته اید. اجازه ندهید این نام شما را فریب دهد – مسیر خود از میان جنگل های بسیار کمی عبور می کند ، در عوض نام این جنگل از جنگل آون به عنوان ترکیبی از درختان و جنگل در مناطق وسیعتر غرب انگلستان است.

در حالی که “چالش مرد سبز” شاهد تلاش مردم برای تکمیل مسیر در یک مدار مداوم است و به شما لقب Woodwose را می دهد (بر اساس انگلیسی قدیمی وودواسا یا چوب بودن) ، تصمیم گرفتم آن را به پیاده روی های روزانه کوچکتر تقسیم کنم که می تواند مرا در طول ماههای بی پایان قفل سرگرم کند.

با گرفتن دوچرخه من و یک دوست پسر که علاقه مند به هوای تازه هستیم ، ما به سمت نزدیکترین قسمت به محل زندگی خود حرکت کردیم. دوچرخه های خود را در ایستگاه قطار قدیمی در وارملی قفل کردیم و برای خود یک پیاده روی دایره ای ترتیب دادیم ، به زودی تعداد زیادی از سگ گردها و انبوه بچه های گل آلود را پشت سر گذاشتیم و به سمت مزارع سبز و در هم پیچیده اطراف شهر حرکت کردیم. با بازگشت به روستای کوچک سیستون ، پس از برخورد نزدیک با یک طاووس نسبتاً پرخاشگر ، به زودی به دوچرخه برگشتیم و قصد داشتیم گردش بعدی خود را انجام دهیم.

در بخش رودخانه جو در حال گشت زدن در میان گل و لای است

(استف وترل)

چند مورد پیش رو غیر منتظره ، چند پیاده روی جلوتر بود که در آن جا به محوطه مشترک Brandy Bottom نزدیک پاکلچرچ ، محل چاله ذغال سنگ مجهز به بخار قرن 19 که هنوز دارای دودکش قابل توجه 23 متری است ، و دو خوشه از ساختمان های نسبتاً سالم ، برخورد کردیم. به همین ترتیب ، ذخیره گاه طبیعت سه بروکس در بردلی استوک یک قسمت شگفت آور زیبا را در بخشی از شهر مشخص کرد که بیشتر شامل مسکن های نوساز است. همانطور که دنباله ای از جریان های پر پیچ و خم را دنبال می کردم ، آواز پرندگان پرشمار با صدای ترافیک در هم آمیختند و خیلی زود فراموش کردم که چقدر به M4 نزدیک هستم.

عبور از ذخیره گاه طبیعی سه بروکس

یکی از بهترین چیزها در مورد مسیر بازدید از مناطقی از شهر بود که من به آن جسارت نکرده ام (یا حتی قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده بودم) ، مانند ایستر کامپتون ، جایی که مسیر ما را از کنار یک کلیسای کوچک قدیمی عبور داد که با بررسی دقیق تر ، مشخص شد قوس نورمن خیره کننده ای که در اصلی را قاب گرفته است. چند مایل جلوتر ، به Blaise Castle Estate رسیدیم ، منطقه ای 650 هکتاری از پارک که بارها از آن بازدید کرده ام. در اینجا ، مسیر دوباره من را شگفت زده کرد ، زیرا بعد از دنباله تنگه جنگلی عمیق و پیچ و تابهای آشنا هازل بروک ، ما خود را در حالی دیدیم که به سختی به سمت تپه Kings Weston – نواری وسیع و گسترده از چمنزارها – غلتیدیم (و در لجن فرو رفتیم) جایی که به نظر می رسد تعداد معدودی از واکرها به آن بپردازند.

خوش منظره ترین قسمت ، بخشی بود که از جنوب شهر می گذشت. پس از یک صعود آهسته و طولانی از سرزمین های کشاورزی به قله دندری هیل ، با مناظر استثنایی در سراسر شهر که بیش از نیم میلیون نفر در آن زندگی می کنند ، جایزه گرفتیم ، و این باعث الهام بخشیدن به یک بازی طولانی از نقطه عطف بریستول شد. از اینجا مسیر به یکی از دهکده های محلی مورد علاقه من ، پنسفورد ، و آبراهه قابل توجهی منتقل می شود که قبلاً راه آهن بریستول و شمال سامرست را از طریق دره عبور می داد قبل از اینکه در اواسط قرن 20 بسته شود.

همانطور که دنباله ای از جریانهای پر پیچ و خم را دنبال می کردم ، آواز پرندگان پرشمار با صدای ترافیک در هم آمیختند و خیلی زود فراموش کردم که چقدر به M4 نزدیک هستم

بعد از پنسفورد ، این مسیر احساس آرامش می کند و در امتداد رودخانه چو به کینشام به آرامی می پیچد و در این مسیر از میان یکسری روستاهای آرام سامرست عبور می کند. با این حال ، این کشش یکی از نکات منفی راه رفتن قفل را نشان می دهد – ترافیک بالای پا ، قسمت هایی از آن را به چیزی تبدیل کرده است که فقط می تواند به عنوان یک گودال گل توصیف کند. کفش مناسب (چاه یا چکمه محکم) برای اکتشاف زمستان ضروری است – و برای سوزاندن مچ پا تا عمق مچ پا از طریق دروازه ها و ناوبری لغزنده در دامنه ها آماده باشید.

در حالی که مسیر به طور كامل به خوبی مشخص شده است ، لحظات زیادی وجود داشت كه من خوشحال شدم كه به نقشه سیستم عامل مجهز شدم. از یک مزرعه که به نظر می رسد کشاورز از تیر حصاری مشخص شده (که اکنون مستقیم به رودخانه نشان داده شده) استفاده کرده است ، به یک مسیر که ظاهراً به یک رودخانه سیل آسا تبدیل شده است.

نشانگر Community Forest Path

(استف وترل)

Community Forest Path قسمتهای جدیدی از یک شهر را به من نشان داده است که مدتها در آن زندگی کرده ام. این مرا الهام بخش کرد تا درست در آستان خانه ام به مسیرها و حومه شهر نگاه کنم. مسیر خود به طرز باورنکردنی متنوعی است ، املاک تاریخی ، حومه روستایی ، راهروهای سبز و بخشهای شهری را با هم مخلوط می کند ، به این معنی که دیگر هرگز خسته نمی شوید و بهترین چیزهای ارائه شده در بریستول را می بینید.

نکات برجسته پیاده روی

بهترین نمایش: در حال فرود از دندری هیل و تماشای مندیپس.

بهترین مکان برای گرفتن یک قهوه (قفل خارج): اتاق انتظار Warmley برای یک فنجان چای و مقداری چیپس مناسب است.

آرام ترین بخش: به دنبال رودخانه Chew از پنسفورد.

مکان ایده آل برای پیک نیک: در تپه Spaniorum ، مشرف به خور Severn.