یک شوخی ناخواسته: فولکس واگن خبرنگاران را به عمد hoodwinks CNBC توییتر آلمان ایالات متحده آمریکا امروز لس آنجلس

Category: جهان زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

روزنامه نگاران عادت دارند که در مورد شوخی های عجیب و غریب که در این زمان از سال آوریل روز اول آوریل را می کشند محتاط باشند. تعداد کمی از آن از یک شرکت چند میلیارد دلاری انتظار دارند.

فولکس واگن روز سه شنبه اعتراف کرد که یک خبر نادرست منتشر کرده است مبنی بر اینکه نام شرکت تابعه خود را به “Voltswagen of America” ​​تغییر داده است تا بخواهد خنده دار باشد و یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید را تبلیغ کند.

چندین سازمان خبری ، از جمله آسوشیتدپرس ، USA Today CNBC و واشنگتن پست ، بیانیه مطبوعاتی اصلی را به عنوان خبر واقعی گزارش داده بودند ، برخی پس از اطمینان خاص از شوخی نبودن.

به نقل از وال استریت ژورنال ، این فریب حتی به طور خلاصه قیمت سهام این شرکت را افزایش داد ، این اولین فریب را با رسیدن به یک مقام مسئول در دفتر مرکزی شرکت در آلمان فاش کرد

“لورن ایستون” سخنگوی شرکت گفت: “آسوشیتدپرس بارها و بارها توسط فولکس واگن اطمینان یافت که شرکت تابعه آن در ایالات متحده قصد تغییر نام را دارد و آن اطلاعات را گزارش داد ، که اکنون می دانیم نادرست است.” در مورد پذیرش شرکت. این و انتشار هرگونه اطلاعات نادرست عمدی به روزنامه نگاری دقیق و منافع عمومی آسیب می رساند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>